Η Συνέντευξη του Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing κ. Κωνσταντίνου Αρβανίτη για τον ψηφιακό Μετασχηματισμό
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ασφαλιστικών εταιρειών, παρόλο που έχει ξεκινήσει αρκετά χρόνια πριν, επιταχύνθηκε και κορυφώθηκε την περίοδο της πανδημίας. Το περιοδικό ασφαλιστική αγορά χαρτογράφησε την πρόοδο που έχει γίνει στις ψηφιακές εφαρμογές και τα συστήματα των επιχειρήσεων, με τη βοήθεια Διευθυντικών Στελεχώv που απάντησαν στα σχετικά ερωτήματα.
Παραθέτουμε προς ενημέρωσή σας τη συνέντευξη του Δ/ντη Πωλήσεων & Marketing κ. Κωνσταντίνου Αρβανίτη
«Η Interasco Α.Ε.Γ.Α. ήδη από τον Οκτώβριο του 2018 έκανε το μεγάλο βήμα με την ένταξή της στην ψηφιακή εποχή, με τη χρήση της πλατφόρμας “My Interasco Customer” για τους πελάτες της και “My Interasco Agent” για τους συνεργάτες της, αναβαθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο τα προνόμια
και τις υπηρεσίες της, με σκοπό την εξ ολοκλήρου κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών, με ποιότητα, φερεγγυότητα και αξιοπιστία. Με τις σύγχρονες αυτές εφαρμογές καταφέραμε να ανταποκριθούμε άμεσα και να βγούμε αλώβητοι ακόμα και μέσα στην απρόβλεπτη περίοδο της κρίσης που έφερε η πανδημία».
- My Interasco Agent: Απευθύνεται σε όλους τους συνεργάτες της εταιρείας. Καλύπτει όλο το φάσμα των εργασιών τους και πρωτίστως τη διαχείριση των πωλήσεών τους με την εταιρεία σε πραγματικό χρόνο, απλοποιώντας και αποδεσμεύοντας πολύτιμο χρόνο για νέες και διασταυρούμενες πωλήσεις. Ψηφιακή, λοιπόν, διαχείριση σε όλο το φάσμα εργασιών, όπως προσφορές, αιτήσεις, online εκδόσεις, αποζημιώσεις, πληρωμές και γενικά κάθε είδους επικοινωνία.
- My Interasco Customer:Απευθύνεται στους ασφαλισμένους πελάτες, οι οποίοι μπορούν να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται με αμεσότητα και απλότητα. Ο ψηφιακός πελάτης βρίσκει συγκεντρωμένα όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχει με την εταιρεία, μπορεί να τα αποθηκεύει στον υπολογιστή του, να προχωρά στην ηλεκτρονική τους εξόφληση με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, να βλέπει τυχόν αποζημιώσεις που έχει να λάβει, αλλά και να επεξεργάζεται ανά πάσα στιγμή τα προσωπικά του στοιχεία. Παράλληλα, μέσω του Προγράμματος Επιβράβευσης «Ευχαριστώ», έχει πρόσβαση σε μία πλούσια γκάμα υπηρεσιών, που εστιάζουν σε τρεις βασικούς πυλώνες: την οικογένεια, το σπίτι και το αυτοκίνητο.
Οι εφαρμογές My Interasco Customer και My Interasco Agent είναι διαθέσιμες δωρεάν σε όλα τα λειτουργικά συστήματα Αdroid – iOS (Google Play/Apple Store) και σε όλα τα ηλεκτρονικά μέσα (desktop, laptop, tablet, mobile). - Επιπλέον, η εταιρεία χρησιμοποιεί το σύστημα Two Factor Authenticator (2FA), το οποίο διασφαλίζει τη μοναδικότητα πρόσβασης με βάση τις απαιτήσεις του GDPR, και το σύστημα Business Intelligence (BI), το οποίο αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο στατιστικής παρακολούθησης.
- Η Interasco είναι, επίσης, ενεργό μέλος στα Social Media (facebook, Linkedin, Twitter), ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την αναγνωρισιμότητα και την αξιοπιστία της.
- ιστοσελίδα interasco.gr :Εύχρηστη και φιλική, παρέχει στον επισκέπτη τη δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα για το ασφαλιστικό προϊόν που ταιριάζει στις ανάγκες του και για όλα τα οφέλη που του παρέχονται, να πραγματοποιεί με ασφάλεια την πληρωμή του συμβολαίου του, καθώς επίσης να έχει πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες και έντυπα.