Τα νέα μας

14.04.2020

Μένετε σπίτι και παραμένουμε μαζί σας προσφέροντας λύσεις στους συνεργάτες και στους πελάτες μας

πελάτες

Μέσα σε αυτή την δύσκολη χρονική περίοδο που διανύουμε, η Interasco στα πλαίσια της εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης μένει δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες της, στηρίζοντάς τους έμπρακτα και προσφέροντας καινοτόμες ψηφιακές λύσεις και μοναδικά προνόμια.

Για τους συνεργάτες μας προχωρήσαμε στην ανανέωση της πλατφόρμας ψηφιακής εξυπηρέτησης My Interasco Συνεργατών, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελατολογίου τους. Ειδικότερα, μέσα από το My Interasco οι συνεργάτες μας έχουν την δυνατότητα:

  • Στον κλάδο υγείας: Να κάνουν προσφορές, και να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα δικαιολογητικά και τις αιτήσεις ασφάλισης λαμβάνοντας την ψηφιακή υπογραφή του πελάτη τους. Ειδικά για το πρόγραμμα ασφάλισης Immigrants, παρέχουμε επιπλέον τη δυνατότητα εκτύπωσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και της βεβαίωσης ασφάλισης για όλες τις εξοφλημένες προσφορές.
  • Στον κλάδο περιουσίας: Να υποβάλλουν προσφορές και να προχωρούν σε ηλεκτρονική αίτηση και έκδοσης (στα πακέτα κατοικίας) καθώς και να επισυνάπτουν ηλεκτρονικά όλα τα δικαιολογητικά στον κλάδο περιουσίας.
  • Στον κλάδο αυτοκινήτου:
  • Να προχωρούν σε ταυτόχρονη τιμολόγηση όλων των διαθέσιμων πακέτων / προγραμμάτων της Εταιρίας μας, εξασφαλίζοντας αμεσότητα πολλαπλών επιλογών προσφοράς για τους ίδιους και δυνατότητα σύγκρισης για τους πελάτες.
  • Να εκδίδουν, να ακυρώνουν και να επανεκδίδουν πράσινες κάρτες, άμεσα και απλά.
  • Να υποβάλλουν ηλεκτρονικές αιτήσεις ασφάλισης λαμβάνοντας την ψηφιακή υπογραφή του πελάτη.

Οι πελάτες της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα άμεσης ψηφιακής εξυπηρέτησης, μέσα από την πλατφόρμα My Interasco Πελατών, όπου μπορούν:

  • Να έχουν άμεση πρόσβαση στα εξοφλημένα τους συμβόλαια, κατεβάζοντάς τα στον υπολογιστή, στο tablet και στο κινητό τους.
  • Να εξοφλούν ηλεκτρονικά τα συμβόλαιά τους.
  • Να παρακολουθούν την πορεία των αποζημιώσεών τους.
  • Μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ», να κερδίζουν πόντους για τα ενεργά τους συμβόλαια και να τους εξαργυρώνουν στο δίκτυο των συνεργατών του προγράμματος, καλύπτοντας τις καθημερινές τους ανάγκες.

Αποσκοπώντας στην περαιτέρω βοήθεια και στήριξη των πελατών, η εταιρεία μας προχώρησε και στην σχεδίαση εξαιρετικών προσφορών και προνομίων που είναι οι ακόλουθες:

  • Έκπτωση 10% από το δεύτερο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που αποκτούν οι πελάτες μας, ανεξαρτήτως κλάδου και προϊόντος, στα πακέτα τιμολογημένων κινδύνων.
  • Έκπτωση 10% σε όλα τα προγράμματα τιμολογημένων κινδύνων Κατοικιών & Επιχειρήσεων της Interasco, με εφαρμογή της έκπτωσης και στις ανανεώσεις αυτών.
  • Μειωμένο τιμολόγιο κατά 10% σε όλες τις νέες αιτήσεις προγραμμάτων νοσηλείας, και σταθερό κόστος για την πρώτη επέτειο της ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
  • Βελτιωμένα ασφάλιστρα στα νέα συμβόλαια αυτοκινήτων τρίμηνης και εξάμηνης διάρκειας και επιπλέον έκπτωση για τους πελάτες που είναι και συνδρομητές FORTHNEΤ/NOVA.

Ευελπιστούμε ότι με όλες τις παραπάνω ενέργειες θα βοηθήσουμε ακόμη περισσότερο τόσο τους συνεργάτες όσο και τους πελάτες μας, για να καταφέρουμε μετά τη λήξη αυτής της χρονικής περιόδου να βγούμε όλοι μαζί νικητές!