Σήμερα υπάρχει ένας μοναδικός τρόπος να πούμε...

ευχαριστώ

Η ασφαλιστική εταιρία Interasco πιστή στο στόχο της να προσφέρει πρωτοποριακές υπηρεσίες στους πελάτες της δημιούργησε το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ», το πρώτο πρόγραμμα που σας επιβραβεύει για τη συνολική σας σχέση με την ασφαλιστική σας εταιρεία!

Εγγραφείτε
στο πρόγραμμα
& συλλέξτε
πόντους

Πως μπορώ να εγγραφώ στο πρόγραμμα;

Όλοι οι πελάτες της Interasco που διατηρούν ενεργό ασφαλιστήριο συμβόλαιο μπορούν να γίνουν μέλη του προγράμματος «ευχαριστώ», το οποίο εξυπηρετείται μέσω της πλατφόρμας ψηφιακής εξυπηρέτησης
MyInterasco.
Εγγραφείτε τώρα με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  • ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΣΑΣ

    Ο ασφαλιστής σας έχει τη δυνατότητα κατά την αγορά ενός νέου συμβολαίου ή την ανανέωση ενός υπάρχοντος, να κάνει την εγγραφή σας στην ψηφιακή εξυπηρέτηση My Interasco πελατών, και στο πρόγραμμα «ευχαριστώ».

  • ΜΕΣΩ ΤΟΥ SITE ΤΗΣ INTERASCO

    Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής στην ψηφιακή εξυπηρέτηση My Interasco πελατών, επιλέγοντας την ένταξή σας στο πρόγραμμα «ευχαριστώ» από το σχετικό κουτάκι της φόρμας. Επισκεφθείτε το My Interasco πελατών πατώντας εδώ ή εγκαταστήστε το My Interasco mobile app.

  • ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ

    Καλέστε μας στο 2106793100 και ένας τηλεφωνικός μας εκπρόσωπος θα σας εγγράψει επί τόπου στην ψηφιακή εξυπηρέτηση My Interasco πελατών και στο πρόγραμμα «ευχαριστώ».

Πως συλλέγω πόντους;

  1. Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα.
    Σας καλωσορίζουμε στο πρόγραμμα δίνοντάς σας welcome bonus 500 πόντους.
  2. Από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχετε εν ισχύ στην εταιρεία μας. Σας επιβραβεύουμε για την πιστότητά σας δίνοντάς πόντους, ανάλογα με τον τύπο, τη διάρκεια & το ύψος των ασφαλίστρων των έγκαιρα εξοφλημένων συμβολαίων που τηρείτε με την Interasco (και σύμφωνα με τον πίνακα ποντοδότησης).

ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΝΤΟΥΣ:

  • Εάν επιλέξετε την εξόφληση του συμβολαίου σας με πιστωτική κάρτα ή με πάγια εντολή τραπεζικού λογαριασμού
  • Σε περίπτωση μη χρήσης του προγράμματος
    (no claim bonus)
  • Δείτε αναλυτικά το σχήμα ποντοδότησης εδώ

Πως εξαργυρώνω πόντους
που έχω συγκεντρώσει;

Το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ» έχει σχεδιαστεί ώστε να σας δίνει μεγάλη ευελιξία & επιλογές στον τρόπο εξαργύρωσης των πόντων σας.
Μόλις συγκεντρώσετε 3.000 πόντους μπορείτε να κάνετε άμεσα την πρώτη σας εξαργύρωση αξίας 3€ στο δίκτυο των συνεργατών του προγράμματος ή να περιμένετε να συγκεντρωθούν πόντοι μεγαλύτερης αξίας, προκειμένου να τους εξαργυρώσετε στο συνεργάτη της επιλογής σας.

Εφόσον επιλέξετε να εξαργυρώσετε πόντους μεγαλύτερης αξίας, αυτό μπορεί να γίνει με τη συγκέντρωση 6.000, 9.000, 18.000 & 30.000 πόντων.

  • 3.000 πόντοι = 3 €
  • 6.000 πόντοι = 6 €
  • 9.000 πόντοι = 9 €
  • 18.000 πόντοι = 18 €
  • 30.000 πόντοι = 30 €

  1. Κάντε log in στην ψηφιακή πλατφόρμα «My Interasco» και ενότητα «ευχαριστώ», πατώντας εδώ.

  2. Επιλέξτε «Εξαργύρωση διαθέσιμων πόντων μου» και δείτε τα tickets που μπορείτε να εξαργυρώσετε με βάση τους διαθέσιμους πόντους που έχετε συγκεντρώσει.

  3. Επιλέξτε το συνεργάτη και την αξία του ticket που επιθυμείτε να εκδώσετε. Δείτε κατευθείαν το ticket σας και τυπώστε το ή κατεβάστε το στο κινητό ή στο tablet σας.

  4. Επισκεφθείτε την εταιρεία και προσκομίστε στο ταμείο, σε ηλεκτρονική ή φυσική μορφή, το ticket που έχετε εκδώσει και επωφεληθείτε άμεσα από την έκπτωση που σας αντιστοιχεί. Για ηλεκτρονικά καταστήματα, συμπληρώνετε τον κωδικό που αναγράφεται στο ticket κατά το check-out και απολαμβάνετε την έκπτωση που σας αναλογεί.

Οι πόντοι του προγράμματος που συλλέγετε δεν λήγουν. Ακολουθούν τα ενεργά σας συμβόλαια και είναι διαθέσιμοι για να τους εξαργυρώσετε όσο καιρό διατηρείτε τα συμβόλαια σας ενεργά. Τα tickets έχουν ημερομηνία λήξης 90 ημερών, και η διάρκειά τους αναγράφεται πάνω στο σώμα του ticket!

Οι συνεργάτες του προγράμματος

Οι συνεργάτες του προγράμματος έχουν επιλεγεί με στόχο να καλύψουμε τις καθημερινές σας ανάγκες γύρω από το αυτοκίνητο, το σπίτι και την οικογένεια.

Το πρόγραμμα «ευχαριστώ» έχει σχεδιαστεί ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία με την ασφαλιστική σας εταιρεία και για το λόγο αυτό βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε αυτό είναι η εγγραφή σας στην πλατφόρμα ψηφιακής εξυπηρέτησης «My Interasco» και η αποδοχή ηλεκτρονικής επικοινωνίας με την Interasco.

Κάντε εγγραφή

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ» ;

Το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ» της εταιρείας Interasco είναι το πρώτο πρόγραμμα που σας επιβραβεύει για τη συνολική σας σχέση με την ασφαλιστική σας εταιρεία!

Τι πλεονεκτήματα μου παρέχει το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ» ;

Το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ» αποτελεί τμήμα της ψηφιακής πλατφόρμας «My Interasco», μέσω της οποίας έχετε τον απόλυτο ψηφιακό έλεγχο του λογαριασμού σας, αλλά και τη δυνατότητα πληρωμής των συμβολαίων σας. Παράλληλα, το πρόγραμμα «ευχαριστώ» σας ανταμείβει με πόντους για κάθε ενεργό συμβόλαιό σας, τους οποίους μπορείτε να τους εξαργυρώσετε στους προσεκτικά επιλεγμένους συνεργάτες μας.

Πως μπορώ να εγγραφώ στο πρόγραμμα ;

Όλοι οι πελάτες της Interasco που διατηρούν ενεργό ασφαλιστήριο συμβόλαιο, μπορούν να εγγραφούν στην ψηφιακή εξυπηρέτηση «My Interasco» και στο πρόγραμμα «ευχαριστώ»! Έτσι μπορούν να απολαύσουν εκπτώσεις σε συνεργάτες της επιλογής τους. Η εγγραφή σας στο «My Interasco» μπορεί να πραγματοποιηθεί:

ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΣΑΣ: Ο ασφαλιστής σας έχει τη δυνατότητα κατά την αγορά ενός νέου συμβολαίου ή την ανανέωση ενός υπάρχοντος, να κάνει την εγγραφή σας στην ψηφιακή εξυπηρέτηση My Interasco πελατών, και στο πρόγραμμα «ευχαριστώ».

ΜΕΣΩ ΤΟΥ SITE THΣ INTERASCO. Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής στην ψηφιακή εξυπηρέτηση My Interasco πελατών, επιλέγοντας την ένταξή σας στο πρόγραμμα «ευχαριστώ» από το σχετικό κουτάκι της φόρμας. Επισκεφθείτε το My Interasco πελατών πατώντας εδώ ή εγκαταστήστε το My Interasco mobile app από το:

ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ: Καλέστε μας στο 2106793100 και ένας τηλεφωνικός μας εκπρόσωπος θα σας εγγράψει απευθείας στην ψηφιακή εξυπηρέτηση «My Interasco» πελατών και στο πρόγραμμα «ευχαριστώ».

Ποιοι μπορούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα;

Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι πελάτες της Interasco που διατηρούν ένα ή περισσότερα ασφαλιστήρια συμβόλαια ανεξάρτητα από τον κλάδο ασφάλισης (περιουσίας, υγείας, αυτοκινήτου, αστικής ευθύνης, κλπ) και έχουν γραφτεί στην ψηφιακή πλατφόρμα «My Interasco» που σας εξασφαλίζει την ψηφιακή σας εξυπηρέτηση για όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που διατηρείτε στην εταιρεία μας.

Πώς συλλέγω πόντους;

  1. Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα. Σας καλωσορίζουμε δίνοντάς σας welcome bonus 500 πόντους.
  2. Από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχετε εν ισχύ στην εταιρεία μας. Σας επιβραβεύουμε για την πιστότητά σας δίνοντάς πόντους, ανάλογα με τον τύπο, τη διάρκεια & το ύψος των ασφαλίστρων των έγκαιρα εξοφλημένων συμβολαίων που τηρείτε με την Interasco (και σύμφωνα με τον πίνακα ποντοδότησης).

ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΝΤΟΥΣ:

  1. Εάν επιλέξετε την εξόφληση του συμβολαίου σας με πιστωτική κάρτα ή με πάγια εντολή τραπεζικού λογαριασμού.
  2. Σε περίπτωση μη χρήσης του προγράμματος (no claim bonus).

Παραδείγματα απόδοσης πόντων:

  1. Έχω μια ανανέωση συμβολαίου υγείας, με έτος πρώτης ασφάλισης το 2016, ετήσιας διάρκειας, που εξόφλησα στο ταμείο της τράπεζας ή μέσω ΕΛΤΑ, με ασφάλιστρα 600€. Πόσους πόντους κερδίζω;

    Απόδοση πόντων: άμεση απόδοση 500 πόντων ως welcome bonus κατά την αρχική εγγραφή στην ψηφιακή πλατφόρμα «My Interasco» και στο πρόγραμμα «ευχαριστώ», απόδοση 380 πόντων/μήνα ζωής του συμβολαίου. Τον τελευταίο μήνα θα αποδοθούν extra 1500 πόντοι σε περίπτωση που δεν υπάρξει νοσηλεία μέσα στο έτος.

  2. Έκανα ένα νέο ασφαλιστήριο συμβόλαιο ασφάλισης κατοικίας, εξάμηνης διάρκειας, με ασφάλιστρα 250€ για το οποίο επέλεξα ως τρόπο πληρωμής πάγια εντολή στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Πόσους πόντους κερδίζω;

    Απόδοση πόντων στο πρώτο εξάμηνο: άμεση απόδοση 500 πόντων ως welcome bonus κατά την αρχική εγγραφή στην ψηφιακή πλατφόρμα «My Interasco» και στο πρόγραμμα «ευχαριστώ», άμεση απόδοση 1500 πόντων λόγω τρόπου πληρωμής, απόδοση 170 πόντων/μήνα ζωής του συμβολαίου.

    Απόδοση πόντων στο δεύτερο εξάμηνο για το ίδιο συμβόλαιο: άμεση απόδοση 1500 πόντων λόγω τρόπου πληρωμής, απόδοση 170 πόντων/μήνα ζωής του συμβολαίου. Τον τελευταίο μήνα θα αποδοθούν extra 1500 πόντοι σε περίπτωση που δεν υπάρξει κάποια δηλωμένη ζημιά στην κατοικία μέσα στο έτος.

Έχω ήδη γραφτεί στο πρόγραμμα «ευχαριστώ» και έκανα ένα νέο συμβόλαιο αυτοκινήτου. Γιατί δεν έλαβα πόντους από το welcome bonus;

Οι πόντοι του welcome bonus αποδίδονται για κάθε συμβόλαιο που γίνεται και εξοφλείται κατά την ημέρα εγγραφής σας στο πρόγραμμα «ευχαριστώ» ή προϋπήρχε και ήταν εξοφλημένο κατά την ημέρα εγγραφής σας στο πρόγραμμα «ευχαριστώ». Τα συμβόλαια Αυτοκίνητου που ενεργοποιούνται και εξοφλούνται μεταγενέστερα δεν σας δίνουν επιπλέον welcome πόντους ή άλλους πόντους. Για τους υπόλοιπους κλάδους τα συμβόλαια που ενεργοποιούνται και εξοφλούνται μεταγενέστερα επίσης δεν σας δίνουν επιπλέον welcome πόντους, αλλά σας δίνουν πόντους λόγω ενεργού συμβολαίου κάθε μήνα, εφάπαξ πόντους εάν ο τρόπος πληρωμής τους είναι πιστωτική κάρτα ή πάγια εντολή χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού και εφάπαξ πόντους στο τέλος του χρόνου εφόσον δεν υποβάλλατε κάποιο αίτημα αποζημίωσης μέσα στο έτος.

Η ανανέωση του συμβολαίου μου είχε ημερομηνία έναρξης 1/9/2018 και την πλήρωσα με καθυστέρηση μίας ημέρας. Γιατί δεν εμφανίζονται οι πόντοι μου για το συμβόλαιο αυτό;

Για να λάβει πόντους η ανανέωση ενός συμβολαίου θα πρέπει να έχει πληρωθεί μέχρι και την ημερομηνία έναρξης της ανανέωσης. Εάν πληρωθεί εκπρόσθεσμα, η ποντοδότηση ξεκινά από τον επόμενο μήνα εκτός από τους εφάπαξ πόντους σε περίπτωση που το συμβόλαιο έχει τρόπο πληρωμής με πάγια εντολή σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πάγια εντολή σε πιστωτική κάρτα, οι οποίοι αποδίδονται με την πληρωμή του συμβολαίου.

Υπάρχουν περιορισμοί στους πόντους που μπορώ να συλλέξω;

Δεν υπάρχουν περιορισμοί στους πόντους που μπορείτε να συλλέξετε, γιατί σας επιβραβεύουμε ανάλογα με τον κλάδο, για τα ενεργά συμβόλαια που διατηρείτε στην εταιρεία μας!

Πώς βλέπω τους διαθέσιμους πόντους μου;

Κάντε log in στην ψηφιακή πλατφόρμα «My Interasco» και επιλέξτε την ενότητα «ευχαριστώ», πατώντας εδώ. Δείτε τους πόντους που έχετε συλλέξει από την υποενότητα «Οι διαθέσιμοι πόντοι μου». Στο πεδίο «Ιστορικό συγκέντρωσης/χρήσης πόντων μου» έχετε ανά πάσα στιγμή εικόνα για το σύνολο των πόντων που έχετε κερδίσει ανά συμβόλαιο, για τα tickets που έχετε εκδώσει, αλλά και για τις εξαργυρώσεις των tickets που έχετε δημιουργήσει.

Πώς εξαργυρώνω τους διαθέσιμους πόντους μου;

Ξεκινώντας από 3,000 πόντους, αναζητήστε την πρώτη σας εξαργύρωση αξίας 3 Ευρώ στο δίκτυο των συνεργατών του προγράμματος. 3€=3.000 πόντοι, 6€=6000 πόντοι, 9€=9.000 πόντοι, 18€=18.000 πόντοι, 30€=30.000 πόντοι. Επιλέξτε το συνεργάτη που σας ενδιαφέρει . Έχουμε εξασφαλίσει για εσάς ένα δυνατό δίκτυο συνεργατών για να καλύψουμε τις καθημερινές σας ανάγκες γύρω από το αυτοκίνητο, το σπίτι και την οικογένεια.

Εξαργυρώστε σε 4 απλά βήματα:

  1. Κάντε log in στην ψηφιακή πλατφόρμα «My Interasco» και ενότητα «ευχαριστώ», πατώντας εδώ.
  2. Επιλέξτε «Εξαργύρωση διαθέσιμων πόντων μου» και δείτε τα tickets που μπορείτε να εξαργυρώσετε με βάση τους διαθέσιμους πόντους που έχετε συγκεντρώσει.
  3. Επιλέξτε το συνεργάτη και την αξία του ticket που επιθυμείτε να εκδώσετε. Δείτε κατευθείαν το ticket σας και τυπώστε το ή κατεβάστε το στο κινητό ή στο tablet σας.
  4. Επισκεφθείτε την εταιρεία και προσκομίστε στο ταμείο, σε ηλεκτρονική ή φυσική μορφή, το ticket που έχετε εκδώσει και επωφεληθείτε άμεσα από την έκπτωση που σας αντιστοιχεί. Για ηλεκτρονικά καταστήματα, συμπληρώνετε τον κωδικό που αναγράφεται στο ticket κατά το check-out και απολαμβάνετε την έκπτωση που σας αναλογεί.

Πως μπορώ να ελέγξω τις εξαργυρώσεις των tickets που έχω εκδώσει;

Κάντε log in στην ψηφιακή πλατφόρμα «My Interasco» και επιλέξτε την ενότητα «ευχαριστώ», πατώντας εδώ. Στο πεδίο «Ιστορικό εξαργυρώσεων των tickets μου» μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις εξαργυρώσεις που έχετε κάνει με κωδικό ticket, επιλεγμένη κατηγορία (Αυτοκίνητο, Οικογένεια, Σπίτι) , την αξία του ticket και τον Συνεργάτη όπου εξαργυρώσατε το κάθε ticket.

Οι πόντοι μου λήγουν;

Οι διαθέσιμοι πόντοι σας δε λήγουν, υπό την προϋπόθεση ότι διατηρείτε έστω και ένα ενεργό ασφαλιστήριο συμβόλαιο με την Interasco. Μπορείτε να τους εκμεταλλευτείτε και να δημιουργήσετε τα tickets της αρεσκείας σας ανά πάσα στιγμή!

Εκτύπωσα ένα ticket που ήθελα να εξαργυρώσω και το έχασα. Πού μπορώ να το ξαναβρώ;

Κάντε log in στην ψηφιακή πλατφόρμα «My Interasco» και ενότητα «ευχαριστώ», πατώντας εδώ. Μπείτε στο πεδίο «Τα διαθέσιμα tickets μου» και θα βρείτε όλα τα tickets που έχετε δημιουργήσει και δεν έχετε εξαργυρώσει. Προσοχή το κάθε κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μια φορά.

Πώς ενημερώνομαι για το υπόλοιπο των πόντων μου;

Δείτε ανά πάσα στιγμή των υπόλοιπο των πόντων σας από την ενότητα «ευχαριστώ» της ψηφιακής πλατφόρμας «My Interasco», στο πεδίο «Οι διαθέσιμοι πόντοι μου».

Τι συμβαίνει με τους πόντους μου αν επιθυμώ να ακυρώσω το συμβόλαιό μου;

Εάν το συμβόλαιό σας ακυρωθεί, οι πόντοι σας θα λήξουν ένα μήνα μετά.

Τι συμβαίνει με τους πόντους μου αν έληξε το συμβόλαιό μου και δεν το ανανέωσα;

Εάν το συμβόλαιό σας λήξει και δεν το ανανεώσετε, οι πόντοι σας θα λήξουν δύο μήνες μετά.

Πως μπορώ να διαγράψω την εγγραφή μου στο «My Interasco» και στο «ευχαριστώ»;

Έχετε το δικαίωμα όποτε το επιθυμείτε, να ζητήσετε τη διαγραφή σας από το πρόγραμμα «ευχαριστώ» και να δηλώσετε ότι δεν επιθυμείτε πλέον τη συμμετοχή του σ’ αυτό. Το αίτημα διαγραφής μπορεί να πραγματοποιηθεί στα στοιχεία λογαριασμού του «My Interasco» αφαιρώντας το check από το checkbox «Αποδέχομαι την εγγραφή στο πρόγραμμα «ευχαριστώ» και τους όρους χρήσης του», ή να υποβληθεί στο Κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εταιρίας (2106793100). Στην περίπτωση αυτή οι πόντοι που έχετε συλλέξει και δεν έχουν ακόμη εξαργυρωθεί θα διαγράφονται από το πρόγραμμα.